עבודה עם מומחה תוכן

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט שינויים, קשיים, אך גם יתרונות.

כשמדברים על זמינות מומחי תוכן בעידן הקורונה נדרשת הסתגלות מהירה למציאות חדשה.

הרי זמינות של מומחי תוכן היא תמיד בעיתית… אז מה קורה עכשיו?

איך בכל זאת עובדים חכם עם מומחה התוכן ומייעלים תהליכי פיתוח?

משתפים אתכם במספר תובנות מניסיוננו:

תחקורים מרחוק – לאור המצב, זום היא דרך ההתקשרות שרבים מאיתנו משתמשים, אך לא תמיד היא הדרך האידאלית. לדוגמא, אם הארגון אתו עובדים הוא בעל מידע מסווג (כמו בנקים), לא ניתן לחשוף ולשתף מסכים דרך הזום. זוהי תוכנה הניתנת בקלות לפריצה.

זמינות מומחי התוכן – לעיתים אנו חווים כי מומחה התוכן זמין יותר מהרגיל מכיוון שעקב התקופה תוכניות השתנו והתבטלו, כמו נסיעות לחו"ל, פגישות לקוח ועוד.. ולעיתים להפך. בכל הארגונים יש הסתגלות חדשה למצב ולא תמיד מומחי התוכן פנויים לפרויקטים כאלו ואחרים.

אז מה עושים?

  • תיאום מוקדם של תחקורים – תאמו תחקורים מספר שבועות קדימה ושריינו בלו"ז המשתתפים לפני שיומנם מתחיל להתמלא.
  • תיאום ציפיות – עכשיו יותר מתמיד, מומלץ לבצע תיאום ציפיות מקדים לתחקור, בו נבקש ממנהלי הידע, חומרים ומסכים שעשויים לסייע בפיתוח היחידה. חשוב להדגיש את חשיבותו של שלב מקדים זה ולגייס את מומחה התוכן למאמץ.
  • דרכי התקשרות – גלו גמישות והיפתחו לדרכי התקשרויות נוספות הנוחות למומחי התוכן, כמו למשל שיחה טלפונית. לעיתים, שיחה טלפונית ממוקדת תהיה קצרה יותר ותספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להתקדם בתהליך הפיתוח.
  • תחקור בזום – במידה וכן בחרתם לבצע את התחקור בזום תוכלו לשתף מסך בו אתם מסכמים את המידע של התחקור, להראות למומחי תוכן מה רשמתם ולוודא איתו את הבנתכם ושתפסתם את המסרים החשובים. תוכלו אפילו לתת למומחה התוכן שליטה, כך שיוכל להוסיף ולחדד בשפה שלו את המסרים-וזה כבר ממש נכס עבור פיתוח היחידה.
עקבו אחרינו
דילוג לתוכן