תרגול ואימון אישיים, מבוססים על מצבי אמת
האתגרים
- קורסי הכשרה אורכים בממוצע בין 5-6 שבועות
- בקורס ממוצע משתתפים בין 12-15 חניכים, כ- 30% מהם יעזבו לאחר 3 חודשים
- נציגי השירות נדרשים להתמקצע בעולמות תוכן נרחבים ודינמיים, לצד פיתוח ושכלול מיומנויות מגוונות
- נציגי השירות נדרשים לבצע אינטגרציה של הידע והמיומנויות בכדי להעניק שירות אפקטיבי ואיכותי ללקוחות
- דימוי מצבי אמת בקורסי ההכשרה לוקים בחסר ועל פי רוב נוטים להתייחס למימד מסויים בתפקיד ולא לתרגול אינטגרטיבי של כלל מרכיבי התפקיד
- נציגים מסיימים את קורס ההכשרה חסרי בטחון, עם תחושת מסוגלות ירודה ולכן נדרש זמן חניכה ארוך לפיתוח יכולת עבודה עצמאית
כמה פעמים שמעת בסיכום קורס ההכשרה:
"צריך להוסיף עוד סימולציות בקורס…"
"רק בחניכה הבנתי איך באמת לטפל בבקשת הלקוח.."
"בהאזנות הבנתי למה התכוון המדריך בשיעור, נפל לי האסימון…"
הפתרון
הכירו את bExpert
מערכת אינטראקטיבית ללימוד עצמי המבוססת
על שיחות אמיתיות מחיי היומיום של המוקד
- שימוש בשיחות מוקלטות ככלי ללימוד תוכן ומיומנות עבור נציגים חדשים וותיקים
- כל חניך מקבל משוב אישי ומתאמן בסביבה מבוקרת על שיחות שיפגוש במהלך עבודתו השוטפת
- חיבור והכנסת יעדי המוקד למהלך הקורס
- קיצור משך ההכשרה המלא והגעה מהירה יותר ליעדי המוקד ע"י הוספת סימולציות זמן אמת, לימוד מבוסס פניות ותרחישים
bExpert
- משפר מיומנויות וביצועים ע"י אימון, חיקוי התנהגויות וחיבור למצבי האמת בסביבה מבוקרת
- אימון אישי לכל תלמיד
- שליטה מלאה על התוכן המוצג ועל הדגשים של כל שיחה
- משוב אישי לכל לומד
- התוצרים מתחברים למערכת ניהול הלמידה הארגונית ומשקפים למדריך ולמנהל את תוצאות האימון ואת האזורים לשיפור עבור כל נציג